ONE WEEK

Sååå hur ska man beskriva denna veckan? Rolig, givande, vinnade, stressig, bortgjord? Haha det finns många ord som täcker, men i slutändan en av de bästa i mitt liv so far.
 
Förra söndagen vann Elfsborg SM-guld, så då var vi självklart ute och festade loss en sväng på Grand, kul att se så många ute på en söndag och vid detta fina tillstånd också!
 
Efter det så körde vi tisdagen bokad på kontoret med serien Stylisterna Norge, som fick ta del av Nelly och NLY trend så klart. Så nu har vi grejat TV-debuten samtidigt och på köpet så skämmer vi ut oss för hela Norge. Redan nu på Norges vägnar vill jag be om ursäkt från oss (jag&siri) på NLY Trend, vi hade ingen aning om vad vi gjorde. Kort och gott lärde vi oss att TV inte helt riktigt var våran grej till hundra, bra att nu veta det! Men om vi hade roligt? JA!
 
Sen drog vi på torsdagen upp till Stockholm där jag och Siri var helt (förlåt ordet) jävla otroligt nog nominerade i Our Sales Group Awards (Kinnevik) med kategorin Creative. Vi hade väl en liten liten "hoppas hoppas" när vi åkte upp, men efter att kommit dit och hört på de som mera var nominerade i våran grupp från länder som Bolivia, Ryssland etc. och som gjort de mest fantasiska, så tryckte vi på off-knappen den tanken rätt snabbt. Det var bara en stor ära att vara där och faktist vara nominerad. När de sedare nämde oss som vinnare var vi båda i chock. Och jag kunde inte skrivit det bättre än Siran själv: Där Siri säger "Ooooh, ooooh, we are so Shaky right now" (Sanna springer av scenen och jag står kvar, tyst och tittar mållöst ut över publiken som förmodligen var lika förundrade). Hahah, jag sa faktiskt dock "Thank you,", sedan spang jag av. Nu vet vi också från denna veckan att tacktalet är även något som behöver lite, bara lite finslipning på.
 
Nu så här efteråt, så är jag stoltare än någonsin över vad jag och Siri gjort tillsammans med NLY Trend.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0