U GOT IT BAD


Härlig helg, men nu får veckan gå fort så vi kan få midsommar istället. Då ska vi till min underbaraste partners stuga!!! Gott gäng, god mat, hundarna får springa löst, bada bastu, bada i sjön och härliga lekar! Och jag tror jag har hittat en midsommar klänning (maxi så klart), hoppas jag hinner få hem den bara. På bilden ser ni nelly acc soon to come snygga örhängen. Kommer i massor av härliga färger, men enhetliga var riktigt jag. Här nedan bjuder jag på Usher vs Philip Philis (american idol) - U got it bad. Här hemma sträck kollar på american idol. Vet att det egentligen är klart, men säg inget vi kommer dit också haha.

Kommentarer
Postat av: Emma Hå | shoes and beyond

Jag minns för några år sedan, då var jag helt galen i sådana där stora dinglande guldörhängen =)



//Emma Hå - säljer oanvända PrimeBoots! http://www.tradera.com/primeboots-mid-svarta-storlek-40-auktion_342404_158390485

2012-06-18 @ 15:55:45
URL: http://emmahas.se
Postat av: SHELBYANNE

lovely earrings!

Check out my blog! What do you think? Let me know! I'd love some feedback. Maybe we can follow each other?

www.ultimatechicdiary.blogspot.com

Xo,S

2012-07-14 @ 16:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0