2013

Gott nytt år alla, hoppas ni hade en bra kväll går! Jag fick tillbringa det med denna mannen och kyssas på tolvslaget, så mitt var fantastiskt. 
 
Brukar aldrig ha eller sätta några nyårslöften, men detta året så har jag både löften och mål:
1, Jag ska börja blogga flitigare igen, och detta inte i första hand med iphonen/ instagram bilder (haha bröt jag redan på den), då jag har en bra Canon 7d kamera. Som ska användas! Att helt enkelt använda bloggen igen som "dagbok", där man kan titta tillbaka och även ni kan följa med i min utveckling och i jobbet m.m.
2, Klassiska - ta tag i träningen! Inte för att bli smalare, men gladare och piggare = må bättre!
3, Till våren har vi nu bestämts oss för att titta på lägenhet i Gbg, då vi snokat och det ska vara "bästa tiden" för detta. Detta är väl mer ett ett av mina (vårt) mål, att spara ännu mer eller ja så mycket man kan tills dess.

2012 har varit ett år med mycket gott och ont. Många av mina fina i min innersta krets har haft ett tufft år, och jag vet att detta året kommer bli så jäkla mycket bättre för alla! På den goda sidan vilket jag ska tänka på när jag ser tillbaka på året är mina fina stunder med Klas, allt resande och på dessa resor all skratt med min fina Siri, 2 utmärkelser som är en stor ära att ha fått - Creative, Kinneviks (november) och Årets inköpare och designer, Nelly.com (december) och sist men inte minst tog beslutet att skaffa och fick mitt nya jobb för ett nytt äventyr på Bubbleroom. Det är något som kändes mycket bra i hjärtat att lämnat Nelly och NLY Trend med flaggan i topp, även fast det känns som man typ adopterat bort sin bäbis lite haha. Men nu i morgon, vilket jag är så sjukt lägtansfull efter börjar jag mitt nya jobb på Bubbleroom. Där ni snart kommer få se ett nytt märke dyka upp, mer om det snart.

Happy new year! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0