MOVING TIMES


Inte bästa uppdateringen just nu.. men jag lever i flyttlådor. Jag springer runt som en liten pepparkaka (härligt att man fått färg, känner sig piggare) och packar livet av mig. Här på bilderna är när packningen fortfarande var "söt". I det där rummet med lådor nu går det inte att ta sig in och jag kan inte ens se fönstret längre och då har jag rätt högt i tak. Min lägenhet har så mycket förvaring och slukar så sjukt mycket mer än vad man tror. Den där lilla högen med kläder vi har ska upp på tradera idag. Herregud säger jag bara vad man samlar på sig. Har packat påsar med saker som ska slängas/sänkas bort också. Och även den där bilden på högen är tagen när den fortfarande var "söt". Ja, ni förstår - I'm busy! Så tack gode gud för att vi kom iväg igår och fick umgås med våra fin och nära. Stort tack till Jarno och Sara, världens bästa värdar. Jag hade det så sjukt kul, haha tror vi alla hade det lite för roligt. Nu ska jag återgå till p-a-c-k-n-i-n-g-e-n, mycket som ska hinnas göra idag innan det blir Göteborg och Billdal. Älskar att promenera vid havet där, behöver något fint och lugnande i allt det här.

Kommentarer
Postat av: Carolina PK

Hoppas det går bra med flytten!

Postat av: K.

vad hade du för hyresrätt i gamla lägenheten och vad har du nu? /i stort behov av lgh!

2012-04-11 @ 20:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0