SENASTE

1, I onsdags körde jag, Klas, Anna & min bror lite tapas och några glas. Många härliga skratt därifrån! 2, En riktig Nelly Trend supporter den där Fellan. 3, Klajjan fick en liten present för jag är så sjukt stolt över han. 4, …. Och för att det inte är något fel på maten hemma, minst sagt. 5 & 6, Igår lekte jag, Siri, Fellan och Carro loss i studion genom att kasta våra fina Nelly Trend skor på alla sätt och vis = dagens träning haha. Första draften på filmen sitter vi nu och väntar på till klockan 14. Återkommer om den! 7, Annars är allt nedpackat, känns tomt runt omkring mig. Men absolut inte sorligt alls, nya lokaler & nya tag! 8, Sugen på mycket army inför hösten, så det kommer självklart på trend. 9 & 10, Jag älskar kärlek!!! Jag älskar min familj, mina fina vänner/kollegor, utan dem hade inte jag varit den jag är. Här ser ni mig och mina partner än en gång. Bilden tagen av våran fina Mr. J hos honom på påskafton, för övrigt en sjukt bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Elin

SKORNA!! Så fina :)

2012-04-27 @ 23:49:17
URL: http://ejjson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0