VÄLKOMMEN HEM

Så här ser det ut än så länge. Vi trivs fruktansvärt bra måste jag säga. Men mycket kvar att göra. 1, Pappa kommer och ska fixa så sovrummet blir vitt och inte den "svåra att inreda till tapeten". 2, Tavlor ska upp. Vi ska ha egna texter vi gillar som vi ska gå och skriva ut och sedan köpa svarta ramar till. 3, Matsalsbord och stolar ska upp. + sååå mycket mer. Vet inte om jag berättat hur mycket förvaring jag hade i gamla lägenheten, men det ni ser i sovrummet nu i denna, thats it haha! Förutom garderoben för jackor och sådant nedanför trappan. Men det kanske är bra för mig, jag blir mycket mer selektiv med mina kläder och vi jobbar just nu duktigt på tradera. Om ni ser den lilla trappan som går upp, allt ni ser där uppe är kläder vi ska och håller på att bli av med. Sedan ska vi ha någon typ av förvaring fint där. Nu måste jag skynda mig som f*n. - plocka upp, gå ut och gå, dammsuga, duscha innan finbesök.

Kommentarer
Postat av: MALIN RÖNNQUIST

SÅ FINT ni har det :)

2012-04-21 @ 09:46:58
URL: http://stylecrush.catchity.se
Postat av: Ivana

älskar din bokhylla / tv-bord!!!! vart kommer den ifrån! tacksam för svar! =)



kram ^^

2012-04-21 @ 11:54:11
URL: http://ivannascloset.blogg.se/
Postat av: s

kan man få reda på din tradera namn :) ?

2012-04-21 @ 13:45:01
Postat av: Sari

Wow så fint, gillar inredningen!

2012-04-22 @ 15:57:12
URL: http://rodeogirl.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh, din svarta tapet i sovrummet, varifrån? HUR fin!

2012-04-22 @ 21:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0