FIRST DAY - INDIA

Jag kommer befinna mig på resande fot den 27:e feb till 1:a april. Indien och HK for job and Mexiko for pleasure. Anlände tidigt i morse här i Indien, Delhi och ojoj vad vi fått gjort mycket på bara en dag. Jag är så jäkla nöjd! Och hur kan man annat än att älska välkommnadet med textning i blommor hos leverantören (som även ligger i fabriken)??!! Känns helt sjukt att gå runt med klänning idag, men inget emot mig. 2 dagar till ska vi beta av här i Indien innan vi drar vidare till älskade Hong Kong.

Kommentarer
Postat av: K

Saknar dig

2012-02-28 @ 23:44:16
Postat av: Sari

Vilka härliga bilder, have fun!

2012-02-29 @ 15:18:37
URL: http://rodeogirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0