RUNTOMKRING

Ingen bra dag idag, stresssss.... + att jag inte mår bra i kroppen, svag liksom. Stress över att det är så sjukt mycket att göra innan man ska iväg och resa med jobbet (Indien och Hong Kong) från och med måndag till den 12 Mars. Tur att jag älskar mitt jobb!! Sedan hem 2 dagar för att hänga med sin familj till Mexiko i 2 veckor, UNDERBART! Största stressen för dagen som fortfarande ligger över mig är att mitt Indien visum som krånglar som fan där uppe i Stockholm och sa jag att jag åker på måndag???!!! Tur att jag har alla fina som hjälper mig så gott det går, dock kommer jag fortfarande ligga sömnlös tills jag har mitt pass hos mig. MEN när jag tänker på allt jobbigt som är just nu så får jag inte glömma alla mina fina fina nära och kära runt om mig, som varit extra fina det senaste. Love you!

Kommentarer
Postat av: josefine

När kommer nit-loafersen in på Nelly trend?? Vill ha!!

2012-02-22 @ 21:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0