NELLY PARTY

Igår var det spanish-wig-party för att inviga våra fina nya nelly lokaler. Ooooch ojoj vilket väder det är, underbart!!! Jag körde på en Gestuz klänning med ariel-effekt på sidorna och öppen rygg. Det var första gången jag använde denna dyra klänningen, men ångar inte köpet en sekund. Långklänningar köper jag gärna dyrt för det kan man ha om och om igen. Och vi var faktiskt så tråkiga att vi struntade i perukerna (då jag vet att jag hade fått panik av att kliande efter en halv sekund + att trycka ner allt mitt hår under en perfuk är inte det lättaste), så det fick bli rosa hår. Hattarna fick stå för den spanska looken hehe. Klas ville också ha rosa hår när han såg hur fina vi blev, puss på dig! Så idag sitter vi är båda med rosa hår hahaha, Klas är till och med hos min mamma och pappa nu med sitt hår. Idag blir det grill och sol hemma hos mamma och pappa... så underbart! Och i morgon bär det av till mormor först för att fira morsdag och sedan ut till Billdal och kusten för årets första dopp! Återkommer med bildbevis på det!!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Älskar håret! :) Är det färg eller spray? :)

2012-05-26 @ 16:42:28
URL: http://madebylinnea.devote.se
Postat av: Sari

Snygga brudar! ;)

2012-05-28 @ 12:12:06
URL: http://rodeogirl.blogg.se/
Postat av: Emma Hå | shoes and beyond

Åh riktigt snygga i håret! Vad är det för typ av färg du använt? Är nyfiken på att prova själv. =)



//Emma Hå

2012-06-04 @ 17:14:07
URL: http://emmahas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0