FÖRSTA DAGEN

Ja ja, istagram bilder it is vissa dagar, men update i alla fall! Idag har jag haft min första dag på mitt nya jobb på Bubbleroom. Där ni som sagt kommer att få se ett nytt märke dyka upp till hösten, vilket jag tror och hoppas jag kan blogga om och låta er ta del av när det kommer närmare inpå. På torsdag nästa vecka blir det förhoppningsvis flyget upp till Stockholm och träffa resten av Bubbleroom ligan, kommer bli grymt!
Annars har jag börjat få dille (som jämt uppstår några gånger om året) på ringar. Student ring och ring från Klas till vänster och sedan är de fyrkantiga som I like a lot från våran Angelica Blick kollektion för NLY Trend. Tror tyvärr inte de finns kvar... dessa är jätte snygga men gör lite ont ibland haha, så ska ta och köpa mig runda smala silvriga ringar som jag kan ha på några fingrar.
 
Nu serveras det hemmagjorda hambugare och pommes här! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0